Open / sluit het menu
Online Stemtool

Algemene Ledenvergadering in de Glastuinbouw

Ondernemers in de glastuinbouw telen op een verantwoorde manier groenten, bloemen, planten en zachtfruit onder glas ter bevordering van een gezonde samenleving.

De gewascoöperatie Tomaat is in 2015 opgericht en heeft tot doel onderzoek te doen om knelpunten in de tomatenteelt op te lossen. Dit initiatief kwam vanuit de landelijke commissie Tomaat van LTO Glaskracht Nederland, die al jarenlang sturing en leiding geeft aan belangrijk onderzoek in tomatenteelt, zowel voor de korte als de langere termijn.

Glastuinbouw Nederland heeft voor OnlineStemtool gekozen om de stemprocedure van de Algemene Ledenvergadering voor de gewascoöperatie Tomaat online te laten plaatsvinden. De leden ontvangen een link naar de stemwebsite, samen met een unieke stemcode, om eenvoudig digitaal en anoniem hun stem uit te kunnen brengen.

Over OnlineStemtool : Online stemmen zonder abonnement

Veilig, eenvoudig en klimaatneutraal online stemmen voor besluitvorming, stemrondes, verkiezingen, ledenraadplegingen, peilingen en enquêtes. Uitsluitend stemgerechtigden kunnen een stem uitbrengen, gegarandeerd! Met meer dan 12,5 jaar ervaring weet je zeker dat jouw stemming rechtsgeldig, veilig en soepel verloopt! Gebruikers hebben OnlineStemtool beoordeeld met een 8,6.

De ideale tool voor kleine én grote Verenigingen, Coöperaties, Algemene Leden Vergaderingen, Ledenraden, VVE's, Ondernemingsraden, Politieke Partijen, Medezeggenschapsraden en Burgerparticipaties.

Onder andere deze organisaties kiezen voor veilig en eenvoudig stemmen via OnlineStemtool :