Open / sluit het menu
Online Stemtool

Digitaal stemmen voor een Bijzondere Algemene Ledenvergadering (BALV)

De Edese Golfclub Papendal heeft voor OnlineStemtool.be gekozen om digitaal verkiezingen voor de Bijzondere Algemene Ledenvergadering te organiseren. De stemming bestond uit één vraag waarbij stemgerechtigden hun voorkeur konden aangeven ten aanzien van een voorgestelde investering in zonnepanelen.

De Edese Golfclub Papendal heeft de unieke stemcodes zelf verstuurd naar de leden. Door de leden de mogelijkheid te geven om digitaal te stemmen werden alle leden bij dit besluit betrokken. Men kon anoniem en online stemmen op het voorstel. Er is massaal gebruik gemaakt door de leden van de mogelijkheid om digitaal te stemmen.

De stemming stond één dag open en na afloop van de stemming kon het rapport met de uitslag eenvoudig worden gedownload door de organisatie vanuit het klantaccount.

Onder andere deze organisaties kiezen voor veilig en eenvoudig stemmen via OnlineStemtool :